تغذیه قبل و پس از ورزش

ورزشکارِ کربوهیدراتی باشید.

آیا تا به حال با شکم خالی در باشگاه ورزش کرده‌اید؟ تغذیه شما، قبل و بعد از تمرینات ورزشی‌ می‌تواند کارایی شما را کاهش یا افزایش دهد. خواه طرفدار پیاده‌روی صبح زود باشید یا کلاس پیلاتس، آنچه مهم است تامین مواد غذایی مورد نیاز بدنتان می‌باشد. اطمینان پیدا کنید که سوخت مورد نیاز بدنتان را برای یک ورزش طولانی و سنگین تأمین کرده‌اید.

فقط کامنت های    

محسن 68     

یک ساعت بعد از تمرین:

جانی تازه بگیرید! بهتر این است که یک ساعت بعد از اتمام تمرینتان به منظور بازسازی عضلات چیزی بخورید. بیشترین میزان شکل‌گیری گلیکوژن عضلات در اولین ساعت پس از ورزش رخ می‌دهد. متابولیسم بدن نیز بعد از ورزش در بهترین حالت خود به سر می‌برد، بنابراین بیش از این شکم را برای خوردن منتظر نگذارید. وعده‌هایی که میل می‌کنید باید حاوی پروتئین و کربوهیدرات‌هایی که در بالا ذکر شد باشد. در صورتی که زمان کافی برای خوردن ندارید، یک لیوان شیر کم چرب که مملو از پروتئین، کربوهیدرات کافی و الکترولیت‌هایی مانند سدیم و کلسیم است، بهترین گزینه خواهد بود.
به یاد داشته باشید، پس از ورزش برای جایگزینی مایعات از دست رفته با نوشیدن آب از کم آبی بدنتان جلوگیری کنید. درصورتی که بیش از ۹٠ دقیقه ورزش نمودید در فواصل ۱۵ تا ۲٠ دقیقه، نصف فنجان آب بنوشید. این امر مانع از خستگی مفرط در حین ورزش خواهد بود.
mohsen 68 mohsen 68 ٢۴ فروردين ٩۶

**فرق من با بقیه رو کسی می فهمه که فرق داره برام با بقیه **

محسن 68 از کرمان ٢١ فروردين ٩۶

محسن 68     

**فرق من با بقیه رو کسی می فهمه که فرق داره برام با بقیه **

محسن 68     

قبل و بعد از ورزش چیزی بخورید.

زمان‌بندی همه چیز است! اول از همه، احتمالا می‌دانید که بهتر است برای جلوگیری از گرفتگی، تهوع و ناراحتی معده، از ورزش کردن با شکم پر اجتناب کنید. همچنین، مدت و شدت تمرینتان اغلب میزان آنچه که باید بخوردید و بنوشید را تعیین خواهد کرد. ۱٠ مایل دویدن انرژی بیشتری را تقاضا خواهد کرد تا یک دوچرخه سواری معمولی در اطراف محله‌تان.
**فرق من با بقیه رو کسی می فهمه که فرق داره برام با بقیه **

اعضاي برتر جوجوک

حمیده
مرکزی

**بهار**
گیلان

رضا 99
هرمزگان

_ مریم _
آذربایجان غربی

نازپری
آذربایجان شرقی

trnm
آذربایجان شرقی

منان 3004
آذربایجان غربی

فرهاد24
تهران

محسن 68
کرمان

مترسک مزرعه
اردبیل

♥♥نفس74♥♥
کرمان

رامین محمدی
کرمان

*...0آیناز0...*
آذربایجان شرقی

*طناز*
تهران

مهسا00
فارس

حوا
لرستان

وبمستر
گیلان

**ناهید**
خراسان رضوی

صهبا 19
البرز

سایه 82
کرمان

*مریم 16*
آذربایجان شرقی

howseyn_021
تهران

♥♥یوسف♥♥
هرمزگان

:::::*افشین*:::::
هرمزگان

Gilda67
آذربایجان غربی

نفسم
یزد

ReZa_13
کردستان

baran
مازندران

تارا16
کردستان

k.tanha
آذربایجان غربی

اعضاي برتر

محسن 68     

از قند دوری کنید

بهتر است که از مصرف قندهای تصفیه شده که میزان انسولین خون را افزایش داده و موجب افزایش سریع و افت قند خون می‌شود، خودداری کنید؛ از جمله این قندها می‌توان به نوشیدنی‌های شیرین، شکلات‌ها، غلات، ماست‌های شیرین، آبنبات رنگی و نوشیدنی‌های انرژی‌زا اشاره کرد.
**فرق من با بقیه رو کسی می فهمه که فرق داره برام با بقیه **

محسن 68     

از چربی چشم پوشی کنید

اگرچه چربی برای بدنمان انرژی فراهم می‌کند، اما بسیار دیر هضم است و مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا به انرژی قابل استفاده بدل شود. اکسیژن زیادی لازم است تا چربی بسوزد، پس در خوردن بستنی زیاده روی نکنید!
از مصرف چربی‌ها پرهیز کنید: قبل از پوشیدن کتانی‌ها و آماده شدن برای ورزش مطمئن شوید که غذاهای چرب و سرخ شده نخورده باشید زیرا این نوع غذاها انرژیتان را تحلیل می‌برد.
**فرق من با بقیه رو کسی می فهمه که فرق داره برام با بقیه **

 

  درخواست حذف صفحه تغذیه قبل و پس از ورزش
درجوجوک،می توانیدخودپلیس سایت باشید
لطفانظرات وپیشنهادات خودرابه نشانی ایمیل سایت یعنی:info@jojok.irارسال کنید یاشماره ی همراه:09373034588
لطفاازبکاربردن مطالب غیراخلاقی وخلاف مقررات سایت خودداری نمایید درصورت ناهنجاربودن این صفحه آن رابه مدیران سایت یابه روش های بالااطلاع دهید

مسیر بین قلب و پنجه پا که طولانی ترین مسیر گردش خون است . خون این مسیر رفت و برگشت را در 18 ثانیه طی می کند . قلب انسان به طول 14 و قطر 9 سانت است و 300 گرم وزن دارد و در قیقه 5 لیتر خون را جابه جا می کند.

ضرب المثل

شکر آب شدن ( بین دو نفر کدورت و اختلاف بوجود آوردن)

مسابقه
برای شرکت در مسابقه، شماره شما باید در سیستم ثبت شود

سوال شماره 36416 تأیید کننده: ♥♥یوسف♥♥
پرسپولیس چند بار قهرمان لیگ آسیا شده است؟؟؟
(1) 2بار
(2) 1بار
(3) 3بار
(4) هیچکدام
پاسخ صحیح را به صورت
شماره سوال:پاسخ صحیح
به شماره 3000 25815 25815 پیامک کنید.
مثال: از چپ به راست بخوانید 36416:4
هر روز یک نفر از کسانی که پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه، عضو ویژه جوجوک خواهند شد.
در صورت ویژه بودن امتیاز آن به شما اضافه خواهد شد.

تازه وارد
برنده مسابقه پیامکی
برنده کارت شارژ
عضو منتحب امروز:

برای اطلاع از سایر مسابقات و جوایز سایت اینجا را کلیک کنید

صفحات مرتبط
تازه ها
لینک های مرتبط (وب نورد)