تغذیه قبل و پس از ورزش

ورزشکارِ کربوهیدراتی باشید.

آیا تا به حال با شکم خالی در باشگاه ورزش کرده‌اید؟ تغذیه شما، قبل و بعد از تمرینات ورزشی‌ می‌تواند کارایی شما را کاهش یا افزایش دهد. خواه طرفدار پیاده‌روی صبح زود باشید یا کلاس پیلاتس، آنچه مهم است تامین مواد غذایی مورد نیاز بدنتان می‌باشد. اطمینان پیدا کنید که سوخت مورد نیاز بدنتان را برای یک ورزش طولانی و سنگین تأمین کرده‌اید.

فقط کامنت های    

محسن 68     

یک ساعت بعد از تمرین:

جانی تازه بگیرید! بهتر این است که یک ساعت بعد از اتمام تمرینتان به منظور بازسازی عضلات چیزی بخورید. بیشترین میزان شکل‌گیری گلیکوژن عضلات در اولین ساعت پس از ورزش رخ می‌دهد. متابولیسم بدن نیز بعد از ورزش در بهترین حالت خود به سر می‌برد، بنابراین بیش از این شکم را برای خوردن منتظر نگذارید. وعده‌هایی که میل می‌کنید باید حاوی پروتئین و کربوهیدرات‌هایی که در بالا ذکر شد باشد. در صورتی که زمان کافی برای خوردن ندارید، یک لیوان شیر کم چرب که مملو از پروتئین، کربوهیدرات کافی و الکترولیت‌هایی مانند سدیم و کلسیم است، بهترین گزینه خواهد بود.
به یاد داشته باشید، پس از ورزش برای جایگزینی مایعات از دست رفته با نوشیدن آب از کم آبی بدنتان جلوگیری کنید. درصورتی که بیش از ۹٠ دقیقه ورزش نمودید در فواصل ۱۵ تا ۲٠ دقیقه، نصف فنجان آب بنوشید. این امر مانع از خستگی مفرط در حین ورزش خواهد بود.
mohsen 68 mohsen 68 ٢۴ فروردين ٩۶

**فرق من با بقیه رو کسی می فهمه که فرق داره برام با بقیه **

محسن 68 از کرمان ٢١ فروردين ٩۶

محسن 68     

**فرق من با بقیه رو کسی می فهمه که فرق داره برام با بقیه **

محسن 68     

قبل و بعد از ورزش چیزی بخورید.

زمان‌بندی همه چیز است! اول از همه، احتمالا می‌دانید که بهتر است برای جلوگیری از گرفتگی، تهوع و ناراحتی معده، از ورزش کردن با شکم پر اجتناب کنید. همچنین، مدت و شدت تمرینتان اغلب میزان آنچه که باید بخوردید و بنوشید را تعیین خواهد کرد. ۱٠ مایل دویدن انرژی بیشتری را تقاضا خواهد کرد تا یک دوچرخه سواری معمولی در اطراف محله‌تان.
**فرق من با بقیه رو کسی می فهمه که فرق داره برام با بقیه **

اعضاي برتر جوجوک

حمیده
مرکزی

**بهار**
گیلان

رضا 99
هرمزگان

_ مریم _
آذربایجان غربی

admin
کرمان

نازپری
آذربایجان شرقی

trnm
آذربایجان شرقی

منان 3004
آذربایجان غربی

**بیتا**
اصفهان

storm
مرکزی

_ شایان _
گیلان

مترسک مزرعه
اردبیل

فرهاد24
تهران

مهرداد30
گیلان

رامین محمدی
کرمان

*طناز*
تهران

♥♥نفس74♥♥
کرمان

_khanoomi_
آذربایجان غربی

ترانه123
مرکزی

**ناهید**
خراسان رضوی

وبمستر
گیلان

راجا25
سیستان و بلوچستان

**توسکا**
خراسان رضوی

*مریم 16*
آذربایجان شرقی

برفین
آذربایجان غربی

:::::*افشین*:::::
هرمزگان

نفسم
یزد

نگار19
خراسان رضوی

ReZa_13
کردستان

تارا16
کردستان

اعضاي برتر

محسن 68     

از قند دوری کنید

بهتر است که از مصرف قندهای تصفیه شده که میزان انسولین خون را افزایش داده و موجب افزایش سریع و افت قند خون می‌شود، خودداری کنید؛ از جمله این قندها می‌توان به نوشیدنی‌های شیرین، شکلات‌ها، غلات، ماست‌های شیرین، آبنبات رنگی و نوشیدنی‌های انرژی‌زا اشاره کرد.
**فرق من با بقیه رو کسی می فهمه که فرق داره برام با بقیه **

محسن 68     

از چربی چشم پوشی کنید

اگرچه چربی برای بدنمان انرژی فراهم می‌کند، اما بسیار دیر هضم است و مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا به انرژی قابل استفاده بدل شود. اکسیژن زیادی لازم است تا چربی بسوزد، پس در خوردن بستنی زیاده روی نکنید!
از مصرف چربی‌ها پرهیز کنید: قبل از پوشیدن کتانی‌ها و آماده شدن برای ورزش مطمئن شوید که غذاهای چرب و سرخ شده نخورده باشید زیرا این نوع غذاها انرژیتان را تحلیل می‌برد.
**فرق من با بقیه رو کسی می فهمه که فرق داره برام با بقیه **

 

  درخواست حذف صفحه تغذیه قبل و پس از ورزش
درجوجوک،می توانیدخودپلیس سایت باشید
لطفانظرات وپیشنهادات خودرابه نشانی ایمیل سایت یعنی:info@jojok.irارسال کنید یاشماره ی همراه:09373034588
لطفاازبکاربردن مطالب غیراخلاقی وخلاف مقررات سایت خودداری نمایید درصورت ناهنجاربودن این صفحه آن رابه مدیران سایت یابه روش های بالااطلاع دهید

وقتی رقابت برای طراحی ساختمان یک اپرا در سیدنی آغاز شد ، یک مهندس جوان دانمارکی ، به نام یورن اوتزن ، برنده جایزه این رقابت شد . او ساختمانی با سقف هایی به شکل قایق تفریحی ، در نزدیکی بندر سیدنی طراحی کرد.

ضرب المثل

فرار بر قرار ترجیح دادن ( فرار کردن،گریختن برای اجتناب از خطر )

مسابقه
برای شرکت در مسابقه، شماره شما باید در سیستم ثبت شود

سوال شماره 37172 تأیید کننده: شروین
اولین بازی ایران درجام جهانی 2018روسیه با کدام تیم است؟
(1) اسپانیا
(2) مراکش
(3) پرتغال
(4) الجزایر
پاسخ صحیح را به صورت
شماره سوال:پاسخ صحیح
به شماره 3000 25815 25815 پیامک کنید.
مثال: از چپ به راست بخوانید 37172:1
هر روز یک نفر از کسانی که پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه، عضو ویژه جوجوک خواهند شد.
در صورت ویژه بودن امتیاز آن به شما اضافه خواهد شد.

تازه وارد
برنده مسابقه پیامکی
برنده کارت شارژ
عضو منتحب امروز:

برای اطلاع از سایر مسابقات و جوایز سایت اینجا را کلیک کنید

صفحات مرتبط
تازه ها
لینک های مرتبط (وب نورد)
جشن تولد جوجوک